Τι νέο υπάρχει?       English version

Μάθημα

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΥΤΩΝ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος

Τίτλος ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΥΤΩΝ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ / ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΥΤΩΝ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Κωδικός ΒΑΦ5.1
Σχολή Θετικών Επιστημών
Τμήμα Βιολογίας
Κύκλος / Επίπεδο 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος Διδασκαλίας Εαρινή
Κοινό Όχι
Κατάσταση Ενεργό
Course ID 40002401

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ Διατήρηση της Βιοποικιλότητας και Αειφορική Αξιοποίηση Αυτοφυών Φυτών(2014-σήμερα)

Κατεύθυνση Τύπος Παρακολούθησης Εξάμηνο Έτος ECTS
ΚΟΡΜΟΣ Επιλογής 1 1 2

Πληροφορίες Τάξης

Τίτλος ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΥΤΩΝ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος 2016 – 2017
Περίοδος Τάξης Χειμερινή
Class ID
600039583
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής ΠεριοχήςΠρόκειται για τα μαθήματα εκείνα που αναφέρονται σε γνωστικά πεδία που εντάσσονται άμεσα στο επιστημονικό αντικείμενο του Προγράμματος Σπουδών. Συνήθως διδάσκονται από το δεύτερο εξάμηνο των σπουδών και μετά, χωρίς βεβαίως να αποκλείεται η ένταξή τους και στο πρώτο. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι η Φυσιολογία φυτών, η Βιολογία κυττάρου κα.
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γνώση χειρισμού Η/Υ. Χρήση διαδικτύου. Γνώση λογισμικού Excel και Powerpoint. Ικανότητα αναζήτησης και διαχείρησης δεδομένων από τις συνδρομητικές βιβλιογραφικές βάσεις του ΑΠΘ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές μετά το πέρας του μαθήματος θα είναι σε θέση να:
α) κατανοούν τις πληροφορίες που υπάρχουν σε καταλόγους εργασίας φυτών μιας περιοχής (χλωριδικούς καταλόγους),
β)κατανοούν τη χρησιμότητα των πληροφοριών των χλωριδικών καταλόγων σε θέματα που αφορούν στη διατήρηση της, βιοποικιλότητας μιας περιοχής, γ) συντάσσουν ένα χλωριδικό κατάλογο μιας περιοχής με βάση αποξηραμένα φυτικά δείγματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η χρησιμότητα, η διάρθρωση και οι πληροφορίες (ταξινομικές, φυτογεωγραφικές, πληθυσμιακές) που αναφέρονται σε καταλόγους φυτών μιας περιοχής (χλωριδικούς καταλόγους). Η σημασία αυτών των πληροφοριών για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας μιας περιοχής. Σύνταξη χλωριδικού καταλόγου μιας περιοχής από συλλογή αποξηραμένων φυτικών δείγματων.
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες Φόρτος ΕργασίαςΣυνολικές για το εξάμηνο ώρες που πρέπει να αφιερώσουν οι φοιτητές για την αντίστοιχη μαθησιακή δραστηριότητα. Συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος στην τάξη, το εργαστήριο, το πεδίο κλπ. ECTSΟι πιστωτικές μονάδες (ECTS) της αντίστοιχης μαθησιακής δραστηριότητας. Κάθε μονάδα αντιστοιχεί σε Χ ώρες φόρτου εργασίας των φοιτητών. ΑτομικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα δεν απαιτείται συνεργασία μεταξύ των φοιτητών ΟμαδικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα οι φοιτητές συνεργάζονται σε ομάδες ErasmusΗ μαθησιακή δραστηριότητα προσφέρεται στους φοιτητές των προγραμμάτων ανταλλαγής
Άσκηση Πεδίου 5
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων 25
Εκπόνηση μελέτης (project) 10
Συγγραφή εργασίας / εργασιών 10
Σύνολο 50
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Διαρκής αξιολόγηση με βάση την καθημερινή πρόοδο στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων. Αξιολόγηση της προφορικής και γραπτής εργασίας που εκπονούν οι φοιτητές.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
  • Δημόσια Παρουσίαση (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
Τελευταία Επικαιροποίηση
19-09-2013

Newsletter

Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε τα νέα του τμήματος στο email σας, εγγραφείτε στο newsletter του τμήματος

Επικοινωνία

Γραμματεία Τμήματος Βιολογίας
T.K. 54124 Θεσσαλονίκη

Συνδεθείτε

Το τμήμα Βιολογίας στα social networks.
Ακολουθήστε μας ή συνδεθείτε μαζί μας.